خدمات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

خدمات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله‌ای یک دستگاه صنعتی است که برای خرد کردن مواد مختلف با استفاده از گلوله‌های فولادی، آلومینیومی یا سرامیکی به کار می‌رود. این دستگاه شامل یک بشکه بزرگ با دیواره‌های مقاوم و توپ‌های فلزی است که به داخل بشکه برای خرد کردن مواد ورودی افزوده می‌شوند.


آسیاب گلوله‌ای به دو صورت خشک و تر طراحی می‌شود. در آسیاب گلوله‌ای خشک، مواد ورودی به صورت خشک و بدون آب به داخل بشکه می‌ریزند و در آسیاب گلوله‌ای تر، مواد ورودی به همراه آب به داخل بشکه می‌ریزند و پس از خرد شدن به صورت اسلری به بیرون خارج می‌شوند.

آسیاب گلوله‌ای برای خرد کردن موادی مانند مواد شیمیایی، مواد غذایی، فلزات، پلیمرها، مواد معدنی، سرامیک‌ها و غیره به کار می‌رود. این دستگاه به دلیل عملکرد خودکار و بالا، قابلیت کنترل دقیق برای خرد کردن مواد، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت محصول نهایی، در بسیاری از صنایع از جمله صنایع شیمیایی، غذایی، معدنی، پلیمری و فلزی استفاده می‌شود.


خدمات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

خدمات بالمیل : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع بالمیل چیست- بالمیل کاشی چیست- نقشه ساخت بالمیل- بالمیل آزمایشگاهی- بالمیل دست دوم- سنگ بالمیل- قیمت بالمیل- لاینر بالمیل خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بالمیل باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

خدمات بالمیل - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع  بالمیل در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بالمیل چیست- بالمیل کاشی چیست- نقشه ساخت بالمیل- بالمیل آزمایشگاهی- بالمیل دست دوم- سنگ بالمیل- قیمت بالمیل- لاینر بالمیل با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بالمیل را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 


خدمات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بالمیل طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید بالمیل لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

خدمات بالمیل | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله ای

آسیاب گلوله ای یا بالمیل دستگاهی است که جهت آسیاب و خرد کردن سنگ های معدنی به کار گرفته می شود. خدمات بالمیل - این دستگاه استوانه ای شکل با استفاده از گلوله فولادی سخت یا گلوله سرامیکی خود می تواند هر نوع سنگ معدنی را با چرخیدن آرام خود خرد کند. استفاده از بالمیل بسیار رایج است و یکی از دلایل مهم آن جهت خردایش حجم های چند کیلویی و حتی چند هزار تنی است و در صنایع و کارگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

آسیاب های گلوله‌ای (Ball Mills) در حال حاضر بعنوان جزء اساسی در پروسه آماده سازی مواد در صنایع مختلف از جمله صنایع کاشی و سرامیک، چینی و لعاب، رنگ و سیمان و پودرسازی به شمار می آیند اما در تمامی آسیابهای گلوله‌ای صنعتی، خوردگی و سایش گلوله و بدنه بالمیل بعنوان یک معضل بزرگ مطرح بوده و در صورتی که مواد آسیاب شونده نسبت به آلودگی فلزی حساس باشند این مشکل نمود بیشتری پیدا می کند. خدمات بالمیل -  از سویی گلوله های آسیاب بعنوان جزء اصلی در فرآیند سایش مواد در این آسیاب ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


خدمات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

لذا با توجه به مطالب فوق، گلوله های آسیاب و لاینرهای بدنه AIC با اتکا به ویژگیهای ذیل، تاثیر شگرفی در بهبود کارآیی و بازدهی آسیاب های گلوله ای با پوشش آلومینایی داشته است:

  •  سختی و مقاومت به سایش فوق العاده بالا
  •  استحکام فشاری بالا
  • جذب آب و تخلخل در حد صفر
  • دانسیته بالا که منجر به کاهش چشمگیر زمان چرخش بالمیل می شود
  • عدم ورود نا خالصی های ناخواسته به فرمول مواد آسیاب شونده
  • کاهش مصرف انرژی به دلایل مذکور

خدمات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

روش کار بالمیل چگونه است؟

اما روش کار این دستگاه بسیار ساده است به صورتی که مواد به داخل این دستگاه ریخته می شود و سپس دستگاه را روشن می کنیم و این آسیاب گلوله ای با محور دوران خود که از فولاد یا سرامیک است موجب خرد کردن انواع مواد معدنی در این دستگاه می شود.گاهی اوقات در داخل دستگاه بالمیل از قلوه سنگ به جای فولاد محکم استفاده می شود و یکی از مهم ترین دلایل مربوط به این کار ارزان بودن آن است.

مزایای استفاده از دستگاه بالمیل

استفاده از این دستگاه مزیت های زیادی برای صنایع دارد که از جمله آن ها می توان به یک دست بودن و ریزتر بودن مواد خرد شده در این دستگاه است که این قضیه کاربرد بسیار زیادی برای آسیاب کردن خاک طلا و نقره، آسیاب کردن کاتالیست ها و هم چنین آسیاب کردن قطعات الکترونیکی دارد.

خدمات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

خدمات بالمیل - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات بالمیل چیست- بالمیل کاشی چیست- نقشه ساخت بالمیل- بالمیل آزمایشگاهی- بالمیل دست دوم- سنگ بالمیل- قیمت بالمیل- لاینر بالمیل پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.